Cadrele medicale implicate în gestionarea cazurilor de COVID-19 primesc consiliere psihologică gratuită, prin intermediul unei colaborări între Rețeaua REGINA MARIA și ATLAS

Apr 3, 2020 | Uncategorized | 0 comments

Rețeaua REGINA MARIA susține linia telefonică ATLAS Help Line, un proiect social powered by Facem Bine, prin care personalul medical implicat în gestionarea cazurilor de COVID-19 beneficiază de suport psiho-emoțional gratuit 24/7 la numărul de telefon 031 630 2020.

Traversăm o perioadă în care personalul medical este greu încercat, iar sănătatea pacienților din România depinde mai mult decât oricând de sănătatea și puterea medicilor și asistentelor care îi au în grijă. Ne dorim să le fim alături prin mijloacele pe care le avem la îndemână în acest moment și să le oferim sprijinul necesar pentru ca și ei să treacă cu bine peste aceste încercări fizice și psihice, alături de pacienții pe care îi îngrijesc.

Cu sprijinul Rețelei de sănătate REGINA MARIA, pe lângă linia telefonică menționată mai sus, se adaugă ședințe online de consiliere gratuită prin echipa dedicată de peste 300 de specialiști verificați și licențiați ATLAS, disponibili 24/7.

”Suntem profund îndatorați tuturor celor care în aceste zile duc o luptă supraomenească pentru ca noi să rămânem sănătoși. Presiunea fizică și mentală poate fi uriașă, de aceea am ales să ne alăturăm demersului ATLAS & Facem Bine și să suplimentăm suportul psiho-emoțional oferit telefonic cu ședinte online de consiliere gratuită, care sperăm să le facă lupta măcar un pic mai suportabilă”, declară Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.

Serviciile de consiliere – telefonică și online, pot fi accesate de toți medicii din țară, precum și de asistentele sau infirmierele care în aceste zile își pun colegii și pacienții mai presus de propria lor stare de bine, fizică și mentală.

”Ne bucurăm că platforma noastră, utilizată deja de câțiva ani în beneficiul pacienților, vine acum și în ajutorul cadrelor medicale. În această perioadă, medicii, asistentele, infirmierele și întreg personalul medical din prima linie au cea mai mare nevoie de sprijinul nostru. Nu trebuie să luăm munca și dedicația lor ca atare, ci să vedem încercările la care sunt supuși în aceste zile, iar noi ne bucurăm că le putem fi alături chiar și cu o mică parte din tot ceea ce au nevoie”, afirmă Mihai Bran, medic primar psihiatru și co-fondator ATLAS.

Pentru a accesa ședintele de consiliere online pe atlas.app, cadrele medicale trebuie să trimită un email la help@atlas.app, unde li se vor transmite pașii pe care trebuie să îi parcurgă pentru a începe ședința cu un specialist ATLAS. Pentru a beneficia de suport psiho-emoțional telefonic, pot apela gratuit numărul 031 630 2020.

Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este lider în calitatea serviciilor medicale din România, fiind singurul operator care deține trei spitale cu acreditări internaționale. Prin cele opt acreditări deținute – o performanță unică în Europa Centrală și de Est, REGINA MARIA demonstrează constant angajamentul său pentru excelența medicală și siguranța îngrijirii pacienților.

Totodată, REGINA MARIA a inovat și segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansând în premieră în România conceptul de abonamente corporate, în urmă cu 23 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat și pachete medicale specializate pentru IMM și persoane fizice, gestionând în prezent un portofoliu de peste 600.000 de abonamente. În plus, în ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 100 de milioane de euro în dezvoltarea sistemului medical din România, prin modernizarea sau deschiderea de noi locații, achiziția de aparatură performantă și pregătirea echipelor medicale.

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din România care a preluat în totalitate și a integrat cu succes peste 30 de alți jucători de pe piață, având o prezență proprie în 20 de județe și acoperire națională prin intermediul celor 290 de clinici partenere. Compania reunește peste 6.000 de angajați și colaboratori în cele 64 de locații proprii din Bucureşti şi din țară, locații prin intermediul cărora oferă servicii complete de spitalizare și chirurgie, maternitate, policlinică, imagistică, laborator și stocare de celule stem, unui număr de peste 3.5 milioane de pacienti.